تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛

باید به دنبال کار اساسی برای حل مشکلات کشور برویم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی از نماینده‌ها برای کسب رای در چهار سال دیگر و برخی دیگر از نمایندگان کلانشهرها برای قرار گرفتن در لیست جناح‌ها به سمت تصمیمات این چنینی می‌روند. باید این بندها را از پای خود باز کنیم و به دنبال کار اساسی برای حل مشکلات کشور برویم.
کد خبر: ۱۷۶۱۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر، در جلسه یکشنبه مجلس شورای اسلامی «محمود عباس زاده مشکینی» در تذکر شفاهی، گفت: واقعیت این است که مسبب همه مشکلات کشور فقط دولت نیست زیرا اگر دلیل مشکلات کشور دولت بود، باید در سال ۱۴۰۰ که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده رییس جمهور و دولت جدید انتخاب می‌شود، مشکلات هم حل شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از مشکلات کشور تحمیلی، بخشی دیگر تحصیلی، بخشی نیز ساختاری و بخشی از مشکلات هم رفتاری است و مجلس انقلابی امروز ماموریت دارد به مصوباتی رسیدگی کند که در راستای اصلاح ساختار انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: همچنین در مجلس شورای اسلامی برخی از نماینده‌ها برای کسب رای در چهار سال دیگر و برخی دیگر از نمایندگان کلانشهرها برای قرار گرفتن در لیست جناح‌ها به سمت تصمیمات این چنینی می‌روند. باید این بندها را از پای خود باز کنیم و به دنبال کار اساسی برای حل مشکلات کشور برویم.

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در حال عبور از گردنه‌ای است که نیاز به شکل گیری دولتی کارآمد دارد که پشتوانه آن حضور عظیم مردم است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز