تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد؛

اعمال قانون 3500 خودروی متخلف در طرح ممنوعیت تردد شبانه

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: هر شب سه هزار تا سه هزار و ۵۰۰ خودروی متخلف در طرح ممنوعیت تردد شبانه استان اصفهان جریمه می شوند.
کد خبر: ۱۷۸۱۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای استان اصفهان اظهار داشت: این طرح نه تنها در شهر اصفهان بلکه در دیگر شهرهای استان نیز اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: زمان اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری از ساعت ۲۱ تا سه بامداد است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه هدف از اجرای این مصوبه کاهش ترددهای شبانه و غیر ضروری است، اضافه کرد: این در حالی است که شهروندان استان اصفهان آنطور که باید در این طرح با پلیس همراهی ندارند.

وی با بیان اینکه جریمه در نظر گرفته شده برای طرح ممنوعیت تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است، اضافه کرد: در حال حاضر به صورت میانگین هر شب بین سه هزار تا سه هزار و ۵۰۰ خودرو در استان اصفهان در طرح ممنوعیت تردد شبانه اعمال قانون می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: خودروهایی که برای آنها مجوز تردد صادر شده چنانچه توسط دوربین جریمه شده‌اند برای حذف جرایم رانندگی عجله نکنند چرا که فرصت لازم برای آنها در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز