تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

29 کشته و زخمی در نزاع جمعی باغملک

دادستان عمومی و انقلاب باغملک از کشته و زخمی شدن 29 نفر در درگیری جمعی در روستای «پتک جلالی» خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۶
اخبار معاصر : کیانپور با اشاره به درگیری جمعی در یکی از روستاهای شهرستان باغملک اظهارکرد: متاسفانه در این درگیری 9 نفر کشته و 20 نفر زخمی شدند.

وی  با بیان اینکه تلاش ها برای دستگیری متهمان این حادثه ادامه دارد، افزود: در حال حاضر نیروهای یگان ویژه در محل مستقر شده‌اند و جریان نزاع را به خوبی کنترل می‌کنند تا پس از آرام شدن اوضاع، قاتلان این حادثه را که در کوه‌های صعب العبور پناه گرفته اند شناسایی و دستگیر کرده و طبق قانون با آنان برخورد قضایی لازم صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان باغملک در ادامه اضافه کرد: همکاری بزرگان روستا ، ائمه جماعات و اعضای شورای تامین می‌تواند در کاهش و کنترل نزاع‌های جمعی و فردی تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: در درگیری های قبلی در این روستا 200 نفر دستگیر شده اند که پرونده به دادگاه کیفری 2 برای صدور رای مناسب ارسال شده است.

کیانپور ادامه داد: بزرگان روستا آمادگی خود را در راستای مقابله با هرگونه قانون گریزی، تیراندازی در عموم و ناهنجاری را به صورت شفاهی و کتبی اعلام کردند.

وی همچنین گفت: بزرگان طوایف و روستاها رفتار افرادی را که موجب بی نظمی در شهر می‌شود را  مردود شناخته و حمایتی از آنها نخواهند کرد.

در روستای پتک جلالی از توابع شهرستان باغملک بیش از هشت سال است که درگیریهای بر سر مسائل ملکی وجود دارد. شهرستان باغملک در 150 کیلومتری شرق اهواز قرار دارد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز