تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

توافق بحرین و اسرائیل: اعتبار واکسیناسیون برای پذیرش مسافران

افراد واکسینه‌شده به هنگام ورود، از قرنطینه معاف خواهند شد.
کد خبر: ۲۱۳۱۸
اسرائیل و بحرین روز پنجشنبه با به رسمیت شناختن واکسیناسیون یکدیگر، به کسانی که کاملا بهبود پیدا کرده باشد یا واکسیناسیون شده باشند، امکان مسافرت می‌دهند.

کسانی که «پاسپورت سبز» داشته باشند، می‌توانند به کشورهای دیگر مسافرت کنند. وزیر امور خارجه اسرائیل می‌گوید که به زودی کشورهای بیشتری به این طرح خواهند پیوست.

به گزارش معاصر به نقل از تایمز اسرائیل، اسرائیل و بحرین روز پنجشنبه با به رسمیت شناختن واکسیناسیون یکدیگر، به کسانی که کاملا بهبود پیدا کرده باشد یا واکسیناسیون شده باشند- به اصطلاح دارای «پاسپورت سبز» باشند- امکان مسافرت می‌دهند.
  
این توافق طی مذاکرات هفته گذشته مابین گابی اشکنازی وزیر امور خارجه اسرائیل و عبدالطیف الزایانی، همتای بحرینی وی به دست آمد.

افراد واکسینه‌شده به هنگام ورود، از قرنطینه معاف خواهند شد و می‌توانند به مناطقی که نیاز به پاسپورت سبز داشته باشد، وارد شوند. 

اشکنازی با بیان اینکه «در روزهای آتی» اسرائیل به توافقاتی مشابه این توافق با کشورهای دیگر نیز دست پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: «توافق بی‌سابقه مابین اسرائیل و بحرین نشان‌دهنده تغییر تاریخی است که در ماه‌های اخیر در خاورمیانه رخ داده است».

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز