تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

عذرخواهی تسلا

کد خبر: ۲۱۴۹۰
عذرخواهی تسلا
اعتراض مشتری تسلا در غرفه این کارخانه در نمایشگاه شانگهای خبرساز شد

اعتراض یکی از مشتریان تسلا، حضور این شرکت در نمایشگاه شانگهای را تحت تاثیر قرار داد و این شرکت را وادار به عذرخواهی کرد. 

به گزارش معاصر نیوز به نقل از بی بی سی، همزمان با آغاز نمایشگاه، زنی که تی‌شرت با پیام "ترمزهای خراب تسلا" به تن داشت در غرفه تسلا روی سقف ماشینی رفت و با فریادهایش جمعیت زیادی را دور خود جمع کرد. فیلم این اعتراض به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. 

تسلا در واکنش به این اعتراض گفت که این زن ادعا می‌کند به خاطر عمل نکردن ترمز تصادف کرده و می‌خواهد پولی که بابت خرید تسلا داده به او پس داده شود. تسلا خواهان بررسی موضوع توسط یک نهاد مستقل است، اما مالک ماشین این بررسی را نمی‌پذیرد. تسلا اضافه کرد که مسئولیت‌پذیری این شرکت باعث نمی‌شود در برابر خواسته‌های غیرمنطقی تسلیم شود. 

اطلاعیه تسلا با انتقاد شدید رسانه ملی و خبرگزاری رسمی چین روبرو شد که خواهان عذرخواهی کارخانه آمریکایی بودند. یکی از مهمترین نهادهای قانونگذاری حزب کمونیست هم تسلا را به تکبر و عدم پذیرش مسئولیت در برابر انتقادها متهم کرد. 

در واکنش به این موج، تسلا در پیامی در شبکه‌های اجتماعی چین از اینکه به سرعت به موضوع رسیدگی نکرده عذرخواهی کرد و گفت آماده است که در بررسی این حادثه با نهادهای دولتی همکاری کند. این شرکت سپس اطلاعات ماشین پیش از تصادف را در اختیار زن معترض قرار داد که به گفته کارخانه نشان می‌داد سرعت ماشین هنگام تصادف بیش از حد مجاز بوده و ترمز ماشین در نیم ساعت پیش از تصادف کار می‌کرده است. 

تسلا در هفته‌های اخیر با موجی از خبرهای منفی در رسانه‌های چین روبرو بوده است. از جمله در پکن، رانندگان تسلا به خاطر مسائل امنیتی از پارک ماشین در محوطه نظامی منع شدند. تسلا در واکنش اعلام کرد که از اطلاعات دوربین‌های ماشین هرگز برای جاسوسی استفاده نمی‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : تسلا ماشین خودرو
ارسال نظر

آخرین اخبار روز