تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

خلبان اسرائیلی: بمباران برج‌های غزه راهی برای خالی کردن احساس شکست ما بود

یک خلبان جنگی اسرائیلی فاش کرد که منهدم کردن برج‌های مسکونی طی حملات اخیر به نوار غزه، روشی برای تخلیه احساس ناکامی ارتش بعد از شکست در توقف شلیک موشک‌ها از نوار غزه بود.
کد خبر: ۲۳۰۹۸
به گزارش معاصر به نقل از ایسنا، این اظهارات در مصاحبه‌ای مطرح شد که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با تعدادی از خلبانانی داشت که در بمباران ۹ برج مسکونی در غزه از جمله برج‌هایی که در آنها دفاتر رسانه‌ای قرار دارد، شرکت کرده بودند.

سرگرد "د" تصریح کرد که شدت حملاتی که وی و همکارانش انجام دادند، کم نمی‌داند.

وی ادامه داد: ما چندین تُن مهمات و آتش به صورتی که هیچ فردی تردیدی در آن ندارد، بر روی آن برج‌ها ریختیم.

افسر "د" از احساسات خود و همکارانش گفت و عنوان کرد: من برای انجام حمله‌ هوایی با این احساس بیرون می‌آمدم که انهدام برج‌ها راهی برای تخلیه احساس ناکامی ما از آنچه برای ما رخ می‌دهد و تخلیه ناکامی نسبت به موفقیت گروه‌ها در غزه برای ادامه حمله به ما بود. ما موفق نشده بودیم که شلیک موشک‌ها از غزه را متوقف کنیم، ما نتوانسته بودیم به رهبری "گروه‌های تروریستی" لطمه وارد کنیم، به همین دلیل برج‌ها را سرنگون می‌کردیم.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی حملات اخیر به غزه، ۹ برج را با این ادعا که به عنوان زیرساخت‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، سرنگون کردند که از جمله آنها، برج الجلاء بود که در آن مقر شبکه الجزیره و خبرگزاری آسوشیتدپرس در غزه قرار داشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز