تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

قیمت تخم مرغ 10درصد کاهش یافت

کد خبر: ۲۳۲۶۷
 
قیمت تخم مرغ در میادین میوه و تره بار کاهش یافت. به‌دنبال کاهش پله‌پله قیمت تخم مرغ در بازار از ابتدای امسال، قیمت این کالای پروتئینی در میادین میوه و تره بار نیز تغییرات پی‌درپی داشته است. بر همین اساس، روز گذشته سوم خرداد قیمت انواع فله و بسته بندی تخم مرغ در تعداد متفاوت در نرخنامه میادین منتشر شد که نسبت به قیمت‌های قبلی کاهشی جزئی داشته است.

 به گزارش معاصر به نقل از همشهری، در نرخنامه جدید، قیمت هر شانه 30عددی تخم مرغ (با وزن تقریبی یک کیلو و 900گرم) 29هزار و 400تومان تعیین شده و در فروش غیربسته بندی و فله ای نیز هرکیلوگرم تخم‌مرغ 13هزار و 800تومان قیمت خورده است. در ابتدای امسال قیمت شانه 30عددی تخم‌مرغ 33هزار و 400تومان بود که مقایسه این قیمت با نرخ کنونی نشان می‌دهد این کالا در میادین میوه و تره بار طی 2 ‌ماه سپری‌شده از امسال در مجموع 10درصد ارزان شده است.

قیمت قبلی یک شانه تخم مرغ (30عددی) 29هزار و 900و 29هزار و 700تومان بود. در بازار آزاد اما قیمت تخم مرغ به‌ویژه بسته بندی‌های برنددار همچنان بسیار بالاتر از میادین است. مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد هم‌اکنون قیمت هر عدد تخم مرغ در مغازه‌های سطح شهر بین 2هزار تا 2هزار و 200تومان است؛ درحالی‌که در غرفه‌های مواد پروتئینی میادین میوه و تره بار هر عدد تخم مرغ بین 980تومان (برای بسته‌های 30عددی) و یک هزار و 125تومان (برای بسته‌های 6عددی) متغیر است.



انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : تخم مرغ قیمت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز