تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

جلوگیری پلیس از ورود خودروهای غیربومی به اردبیل

کد خبر: ۲۷۱۰۹
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: برابر با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، پلیس راه در ۶ نقطه از استان مستقر شده و از ورود خودروهای با پلاک غیربومی جلوگیری می‌کند.

سیدمحمد صفوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا،  ورود کلیه خودروهای سواری با پلاک‌های غیربومی به استان اردبیل تا چهارم مرداد ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر قوانین با خاطیان برخورد می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر همکاران ما در ۶ نقطه از استان اردبیل شامل محورهای ورودی به استان از سمت اهر به مشگین‌شهر، مشگین‌شهر به اردبیل، سرچم به اردبیل، آستارا به اردبیل، اسالم به خلخال و محور سراب به اردبیل مستقر هستند و به‌صورت میدانی از ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان اردبیل ممانعت به‌عمل می‌آورند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان داشت: علاوه بر ممانعت پلیس از ورود خودروهای غیربومی به محدوده استان اردبیل، ممنوعیت تردد با پلاک غیربومی شامل درون شهرها نیز است به طوری‌که ورود به شهرهای قرمز استان با پلاک غیربومی یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی با پلاک غیربومی ۵۰۰ هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.

دوربین‌های نظارتی پلیس هم اعمال قانون می‌کنند

صفوی تشریح کرد: دوربین‌های نظارت تصویری پلیس راه اردبیل نیز به علاوه حضور میدانی پلیس در محورهای مواصلاتی، خودروهای با پلاک غیربومی را اعمال قانون می‌کند.

وی تاکید کرد: همچنین خروج از شهرهای قرمز و نارنجی استان اردبیل نیز با پلاک بومی ممنوع بوده و پلیس مطابق مقررات با خاطیان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: از کلیه هموطنان درخواست می‌کنیم با توجه به شرایط خاص کرونایی و ممانعت پلیس راه از ورود به استان اردبیل در مدت زمان اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از سفر به این استان جدا خودداری نمایند. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : اردبیل
ارسال نظر

آخرین اخبار روز