تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

پایان قرنطینه هاشمیان و اسکوچیچ

کد خبر: ۲۹۹۹۱
دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان با منفی شدن تست کرونایشان می‌توانند امشب(شنبه) به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر اضافه شوند.

به گزارش پایگاه خبری معاصر به نقل از ایرنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه وحید هاشمیان، دستیار وی با یک روز تاخیر، امشب از طریق فرودگاه امام خمینی(ره)، تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کنند تا به ملی پوشان ملحق شوند. این دو نفر حدود ۲ هفته درگیر ویروس کرونا بودند و حالا با منفی شدن تست‌شان می‌توانند به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه ۱۶ شهریورماه در دوحه قطر به مصاف تیم ملی عراق می‌رود و دومین بازی خود را در چارچوب دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌کند. ملی‌پوشان در اولین مسابقه خود در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد سوریه گذشتند. تک گل بازی را علیرضا جهانبخش وارد دروازه حریف کرد تا ایران صدرنشین گروه دوم شود. 

در این مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، دو تیم برتر هر گروه به طور مستقیم راهی جام بیست و دوم می‌شوند و تیم‌های سوم پس از برگزاری یک دیدار رفت و برگشت آماده جدال با نماینده‌ آمریکای جنوبی خواهند شد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : اسکوچیچ هاشمیان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز