تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

افزایش حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان

مدیركل صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی از افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران این صندوق طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰
اخبار معاصر: مدیركل صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی از افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران این صندوق طی سال جاری خبر داد.

علیرضا اسدی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۱۸۲ خانوار مستمری بگیر و از كار افتاده از خدمات صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت: با افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری بگیران تحت پوشش این صندوق، مستمری‌ آنان در تیرماه امسال به حساب افراد واریز شده است.

اسدی میزان حق بیمه پرداختی این تعداد خانوار در وجه صندوق را ۲۰۳ میلیون تومان عنوان كرد و اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی تاكنون ۲.۵ میلیارد تومان برای این خانوارها مستمری پرداخت كرده است.

وی با اشاره به اهمیت بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر افزود: باید برای جذب بیشتر روستاییان در این صندوق و بهره مندی از مزایای آن فرهنگ سازی بیشتری از سوی دستگاه های اجرایی و رسانه ها انجام شود.

اسدی تصریح كرد: این میزان پرداخت نشان دهنده ۱۲ برابری حقوق مستمری بگیران از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان نسبت به حق بیمه پرداختی آنها است.

مدیركل صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: جامعه هدف این صندوق با پرداخت حق بیمه ای اندک، از مزایای بسیاری از جمله خدمات از كار افتادگی، بازنشستگی، دریافت مستمری و ... بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز