تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

بیانیه هیئت فوتبال آذربایجان شرقی درباره درگیری خونین در یک بازی استانی

کد خبر: ۳۱۶۸۳
اخبار معاصر - هیئت فوتبال آذربایجان شرقی بیانیه‌ای را در خصوص درگیری در یکی از مسابقات این استان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته در جریان دیدار تیم‌های باران اسپورت مرند و تجارت کبود تبریز در رده جوانان، درگیری خونین بین اعضای دو تیم و برخی هواداران حاضر در ورزشگاه تختی شهر مرند رخ داد که این حادثه منجر به زخمی شدن چند بازیکن نیز شد. 

در همین راستا هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اتفاقات پیش آمده در بازی فینال روز سه شنبه 1400/07/06، ساعت 15:00 رده جوانان بین تیم‌های باران اسپورت مرند و ارس تجارت کبود تبریز در استادیوم تختی مرند و برابر گزارشات نماینده و ناظر ویژه هیئت فوتبال استان، جلسه‌ای روز چهارشنبه مورخه 1400/07/07 در دفتر حوزه ریاست برگزار شد.

در این جلسه رئیس هیئت فوتبال پس از استماع گزارش نماینده و ناظران بازی از رئیس کمیته انضباطی خواست تا با بررسی دقیق وقایع شهرستان مرند و برخورد شدید در اسرع وقت با خاطیان قضیه داشته باشند.

در بازی فینال لیگ جوانان استان متاسفانه 5 نفر مصدوم شدند که تنها یک نفر در بیمارستان بستری و مابقی بازیکنان پس از مداوا مرخص شده اند. در خصوص خاطیان نیروی انتظامی محترم شهرستان و استان به قضیه ورود و پس از بازجویی و تحقیقات مقدماتی پرونده به محاکم قضایی سپرده شده تا خارج از نوبت با عاملین وقایع در شهرستان مرند برخورد جدی شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : آذربایجان شرقی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز