تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

رئیس رئال‌مادرید: برای «امباپه» تا یک ژانویه صبر کنید

کد خبر: ۳۲۰۵۴
اخبار معاصر - امباپه ستاره جوان و تاثیرگذار تیم ملی فرانسه و باشگاه متمول پاری‌سن‌ژرمن، اصلی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی باشگاه پرافتخار رئال‌مادرید اسپانیا برای جذب بود که این انتقال با مخالفت سران باشگاه پاریسی مواجه شد.

ایرنا: با این حال مذاکرات همچنان ادامه دارد و امباپه نیز اخیرا به صراحت اعلام کرده می‌خواهد به مادرید برود و این مساله را به اطلاع مدیران پاری‌سن‌ژرمن هم رسانده است.

با توجه اینکه قرارداد امباپه با پاریسی‌ها در انتهای فصل به اتمام می‌رسد، مدیران قهرمان فوتبال فرانسه چنانچه می‌خواهند از انتقال ستاره جوان خود سودی ببرند باید در ژانویه او را به فروش برسانند چراکه در غیر اینصورت، امباپه در تابستان آینده به صورت رایگان جدا خواهد شد.

در این راستا؛ «فلورنتینو پرز» رییس جاه‌طلب باشگاه رئال‌مادرید، گفت: به همه می گویم تا یک ژانویه صبر کنید تا تصمیم نهایی را در خصوص این بازیکن بشنوید.

وی افزود: ما بزرگترین باشگاه فوتبال هستیم که بیشتر علاقمند و دنبال‌کننده را در سراسر دنیا داریم و به همین دلیل رئال، جایی برای بهترین‌هاست.

با توجه به صحبت‌های پرز و ابراز علاقه علنی امباپه برای ترک پاریس و حضور در «سانتیاگوبرنابئو» بنظر می‌رسد باید منتظر نهایی شدن این انتقال بزرگ در زمستان باشیم. امباپه به‌تازگی پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را نپذیرفت.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : امباپه
ارسال نظر

آخرین اخبار روز