تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

مجسمه‌هاي عتيقه تقلبي 800 ميليون به فروش رفت

رييس پليس آگاهي استان اصفهان اعلام كرد: فردي كه با فروش 24 قطعه مجسمه عتيقه تقلبي به يكي از شهروندان بالغ بر 800 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود، در عمليات ويژه كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۳۶۱۷
اخبار معاصر: سرهنگ ستار خسروي اظهار كرد، در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر كلاهبرداري 800 ميليون ريالي از وي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس قرار گرفت.
وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد فردي در تماس با شاكي عنوان كرده كه 24 قطعه مجسمه عتيقه پيدا كرده و حاضر است آنها را در ازاي مبلغ 800 ميليون ريال به وي بفروشد.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد: فرد مالباخته نيز وسوسه شد و فريب چرب زباني متهم را خورد و پس از تهيه مبلغ درخواستي بر سر قرار حاضر شد و مجسمه‌ها را تحويل گرفت اما هنگام فروش متوجه شد كه آنها تقلبي هستند.
مجسمه‌هاي عتيقه تقلبي 800 ميليون به فروش رفت
سرهنگ خسروي خاطرنشان كرد: با انجام تحقيقات گسترده و كارهاي علمي و تخصصي سرانجام متهم شناسايي و در يك عمليات ويژه در مخفيگاهش دستگير شد و به كلاهبرداري با مجسمه‌هاي تقلبي اعتراف كرد.
وي با بيان اينكه متهم همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد، گفت: خريد و فروش اشياي عتيقه جرم است لذا به شهروندان توصيه مي‌كنيم فريب افراد شيادي كه اقدام به فروش اين گونه اجناس مي‌كنند را نخورده و در صورت تماس چنين افرادي با آنها سريعاً موضوع را با پليس در ميان بگذارند.
انتهای پیام/
منبع: ایمنا
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز