تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

پیام استاندار فارس به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با صدور پیامی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت متن پیام بدین شرح است:
کد خبر: ۳۷۴۷۶


پیام استاندار فارس به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)حضرت فاطمه (س) همواره الگوی تمام زنان پاکدامن جهان است.دفاع حضرت زهرا از حریم ولایت قرن هاست که نقل محافل شده اما عظمت واقعه غمبار شهادت حضرت زهرا به قدری است که برای ابد لکه ننگ دامن مسببانش را رها نخواهد ساخت و نام فاطمه (س) همواره با مجذوب شدن در ولایت عجین گردیده اشت.
بعد از گذشت قرن ها هنوز بشریت از این رویداد جانکاه به مانند تیری در قلب تاریخ انسانیت یاد میکنند که اندوه آن تمام نشدنی است.
همچنان هرجا سخن از تقوا و پاکی و درخشندگی در آسمان خوبی های عالم است کمتر انسان آزاده ای است که به یاد نام پر برکت جگر گوشه پیامبر اسلام نیفتد.
ما شیعیان همیشه مادری پاکدامنی ایثار و فداکاری را با نام مادر شیعیان جهان حضرت فاطمه همنشین میکنیم تا شاید اندکی بتوانیم بزرگی این بانوی وارسته را بیان کنیم. گر چه قلم ها و زبان ها در بیان فضائل حضرت زهرا (س) ناتوان اند اما ما به عنوان ادامه دهنده راه اهل بیت (ع) وظیفه داریم هر یک با توجه به فرمایشات و رهنمود های این بزرگواران قدمی هر چند کوچک در جهت رشد فرهنگی و دینی جامعه خویش برداریم.
اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) توفیق بیش از پیش در عمل به توصیه های این اسوه تقوا و مادر تمام خوبی های عالم را به همگان توصیه میکنم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز