تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
یارانه| فوری: یارانه این افراد حذف شد| بخوانید

فوری: یارانه این افراد حذف شد| بخوانید

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس درباره مبلغ یارانه و یارانه بگیران توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۳۸۹۷۵

خبر خوش رئیسی به یارانه بگیران| یارانه 100 هزار تومانی در جیب مردم

هادی بیگی‌نژاد بیان داشت: بنا شده دولت در لیست یارانه بگیرها بازنگری انجام دهد و افرادی که غیرمنصفانه حذف شدند، مجددا به لیست بازگردند و عده‌ای هم که طبق قانون نباید دریافت کنند، اما در لیست ها هستند حذف شوند.

وی افزود: برای رقم یارانه سال آینده تاکنون تصمیم‌گیری نشده است و در این راستا اختلاف نظرهایی وجود دارد.

بیگی نژاد گفت: مبلغ ارز ترجیحی برای سال آینده و اینکه با آن چه کالاهایی وارد می‌شود، دست دولت بوده و چیزی در خصوص آن اعلام نشده است.

ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۱ بهمن سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به ازای هر نفر صد هزار تومان یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار دهک یک تا چهار واریز کرده است.

بررسی ها نشان می‌دهد که جمعیت گروه هدفی که برای آنها پرداخت ۱۰۰ هزار تومانی صورت گرفته حدود ۳۲ میلیون نفر بوده است یعنی حدود نصف جمعیت یارانه بگیران معیشتی این مبلغ را دریافت کرده‌اند.


پیگیری‌ها از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نشان داد که این یارانه برای دهک یک تا چهار و برای هر نفر صد هزار تومان واریز شده است.


سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این خصوص تاکید دارد، لیست این چهار دهک به همراه مشمولان تحت نظر کمیته امداد و بهزیستی از سوی وزارت تعاون تهیه شده است و بر اساس لیست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که با دستور رییس جمهور برای سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شد که ما بر اساس آن پرداختی‌ها را انجام دادیم.

بحث ضرایب و شاخص‌هایش را هم وزارت تعاون تعیین کرده است. یعنی دهک یک تا چهار کار شناسایی آنها بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردند از سازمان تامین اجتماعی و ... تعیین کردند.

بنابراین اگر جز دهک یک تا چهار نیستید یارانه صدهزار تومانی برای شما واریز نشده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز