تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°

۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
درخواست چند نماینده جمهوریخواه آمریکا؛

اوباما اجرای برجام را به دلیل صدور حکم جیسون رضائیان متوقف کند!

برخی نمایندگان جمهوریخواه کنگره از جمله رئیس مجلس نمایندگان خواستار آن شدند تا اجرای برجام به دلیل صدور حکم خبرنگار روزنامه واشنگتن پست در ایران متوقف شود.
کد خبر: ۳۹۴۳

اخبار معاصر: برخی نمایندگان جمهوریخواه کنگره از جمله رئیس مجلس نمایندگان خواستار آن شدند تا اجرای برجام به دلیل صدور حکم خبرنگار بازداشت شده واشنگتن پست در ایران متوقف شود.

اوباما اجرای برجام را به دلیل صدور حکم جیسون رضائیان متوقف کند!

جیسون رضائیان یک تبعه ایرانی-آمریکایی است که در پوشش خبرنگاری در ایران  دست به اقدامات جاسوسی زده است.

جان بینر رییس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: قمار اوباما برای این‌که ایران را کشور مسئولیت پذیرتری کند شکست خورده است. حکم شرم آور دادگاه  نقض همه معیارهای بین‌المللی و مضحکه‌ای از سوی نظام  حقوقی ایران بود.

وی افزود : رئیس جمهوری آقای اوباما قبل از اقدام و حرکت به جلو به تفکر طولانی و دشوار نیاز دارد.

در همین زمینه سه تن از قانونگذاران آمریکا طی بیانیه‌ای از اوباما خواسته‌اند تا تحریم‌ها علیه ایران را قبل از آزادی 4 شهروند آمریکایی زندانی در ایران رفع نکند.

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری این هفته خود از صدور حکم پرونده جیسون رضائیان خبر داد. معاون قوه قضائیه تصریح کرد: حکم این پرونده صادر شده است و طبعا با توجه به فرصت 20 روزه اعتراض به حکم صادره، به دنبال ابلاغ آن، متهمان می‌توانند به حکم صادره اعتراض کنند که در صورت عدم اعتراض به احکام صادره، این احکام قطعی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز