تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

ایجاد شرایط سفر ارزان در دستورکار مدیران استان فارس

استاندار فارس با بیان اینکه برای اسکان مسافران تدابیر لازم اندیشیده شود، افزود: فضاهای لازم برای اسکان تا امکان برپایی چادر برای مسافران فراهم شود و همه دستگاه‌ها کمک کنند تا سفر برای مسافران ارزان تمام شود.
کد خبر: ۴۰۲۹۰

ایجاد شرایط سفر ارزان در دستورکار مدیران استان فارس

دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه ستاد سفرهای نوروزی با بیان اینکه پس از ۲ سال درگیری با کرونا، فارس پذیرای گردشگران و مسافران خواهد بود، عنوان کرد: حادثه سیل ۹۸ و پذیرایی مردم شیراز از مسافران تبدیل به یک اتفاق تاریخی شده و در ذهن مردم کشور مانده است.
وی با اشاره به اهتمام دولت بر کاهش تصادفات در نوروز گفت: رئیس‌جمهور قول دادند که ۳ استان برتر در امر کاهش تصادفات تشویق می‌شوند، در این زمینه دستگاه‌های حساس، نیروی انتظامی و راهداری هست هر چند دیگر دستگاه‌های امدادی هم نقش دارند اما این دو دستگاه نقش بیشتری دارند و هر امکانی نیاز است برای کاهش تصادفات تامین می‌شود.
دکتر ایمانیه با تاکید بر اینکه در این نوروز فرهنگ مهماندوستی استان فارس را نشان دهید، بیان کرد: برای ترافیک جاده‌های ورودی به شیراز یا داخل شهر باید توجه ویژه شود که نیروی انتظامی باید اهتمام خاص و تدابیر لازم را در این زمینه داشته باشد تا مردم دچار ترافیک شدید نشوند.
وی با بیان اینکه شیراز شهری زیبا است بنابراین در این روزهای باقی مانده تلاش ۲۴ ساعته بشود تا فضاهای شهری آماده باشد، عنوان کرد: جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های شهری در دستور کار قرار گیرد؛ گل‌کاری میادین و خیابان‌ها هم که انجام شده و در حال انجام است.
استاندار فارس با بیان اینکه در کنار همه اقدامات انجام شده شأن و تقدس سومین حرم اهل بیت رعایت شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی در این زمینه پیشقدم است؛ اما همه باید در این زمینه همکاری کنند تا اگر خلاف شأن سومین حرم دیده شد، تذکر لسانی داده شود.
ایمانیه با تاکید بر خوش برخوردی در راهنمایی مردم و مسافران گفت: هر چه می‌توانید امکان راهنمایی مسافران فراهم شود سیستم‌های درمانی و تشخیصی دانشگاه علوم پزشکی باید در آمادگی کامل باشد و اگر مسافران دچار مشکلاتی شدند راهنمایی درست شوند تا خدمات درمانی دریافت کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز