تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
مصدومیت غفوری در تیم ملی مشکلاتمان را بیشتر کرد

فرکی: کادرفنی تیم ملی باید روی حل مشکلات دفاعی بیشتر تمرکز کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اینکه در دو بازی پیاپی دروازه‌ تیم ملی روی اشتباهات بازیکنان باز شده، کادر فنی باید روی حل مشکلات دفاعی تمرکز بیشتری کند.
کد خبر: ۴۰۶۵
فرکی: کادرفنی تیم ملی باید روی حل مشکلات دفاعی بیشتر تمرکز کند

اخبار معاصر: در خصوص دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال ملی ایران و ژاپن گفت: بازی با ژاپن یک دیدار تدارکاتی خوب و مناسب برای تیم ملی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. فکر می‌کنم کادرفنی به خواسته های خود در این دیدار به ویژه در زمینه استفاده از بازیکنان جوان رسید و جوانان تیم ملی هم مقابل تیم باتجربه ژاپن عملکرد خوبی داشتند. نتیجه تساوی یک بر یک هم عادلانه بود.

وی در مورد نگرانی‌هایی که اهالی فوتبال ایران نسبت به دروازه تیم ملی و تزلزل خط دفاعی دارند، اظهار داشت: در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی هنوز مشکلاتی داریم و زمانی که حاج صفی عقب بازی می‌کند به هیچ عنوان کارایی هنگامی که جلو بازی می‌کند را ندارد. در دفاع میانی حسینی و منتظری به خوبی با یکدیگر هماهنگ هستند و در سمت راست هم وریا غفوری عملکرد خوبی داشته که متاسفانه در بازی دیروز مصدوم شد. مدافعان فعلی تیم ملی بهترین‌های حال حاضر فوتبال ایران هستند و با توجه به اینکه در دو بازی پیاپی دروازه‌ تیم ما روی اشتباهات بازیکنان باز شده، کادر فنی تیم ملی باید روی حل مشکلات دفاعی تیم ملی تمرکز بیشتری کند.

سرمربی سپاهان در خصوص دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته هشتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدعی قهرمانی هستیم و در خانه مقابل سیاه جامگان بازی می‌کنیم توقع هواداران برای بردن این تیم کاملا بجاست. ما با احترام به سیاه‌جامگان نگاه می‌کنیم و این تیم را دست کم نمی‌گیریم ضمن اینکه اگر شرایط عادی داشتیم نگران این بازی نبودیم.

وی ادامه داد: وریا غفوری را به دلیل مصدومیت مقابل ژاپن حداقل در این دیدار در اختیار نداریم و این مصدومیت مشکلات ما را بیشتر کرد. کریمی و فاضلی هم چهارشنبه شب در فینال برای تیم امید بازی می‌کنند و پنجشنبه در اختیار ما قرار می‌گیرند و در عمل آنها را نیز به طور صددرصد آماده در اختیار نداریم. این مشکلات به خاطر نحوه برنامه‌ریزی است که صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز