تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

آخرین جزئیات تیر‌اندازی دزفول از زبان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان به بیان جزئیات تیراندازی به عزاداران پرداخت و گفت: عوامل تیراندازی با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند اما تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی در حال پیگیری موضوع هستند.
کد خبر: ۴۲۰۰
اخبار معاصر:  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان به بیان جزئیات تیراندازی به عزاداران پرداخت و گفت: عوامل تیراندازی با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند اما تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی در حال پیگیری موضوع هستند.

سرهنگ سیدرحمان موسوی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان، در مورد آخرین جزئیات تیراندازی در صفی‌آباد دزفول اظهار داشت: ساعت 22:30 شب گذشته سرنشینان یک دستگاه خودروی فاقد پلاک به یکی از تکیه‌های عزاداری در شهرک صفی‌آباد دزفول تیراندازی می‌کنند که به دنبال این تیراندازی دو نفر از عزاداران کشته شده و دو  نفر مجروح می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: عاملان تیراندازی با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

سرهنگ موسوی با بیان این مطلب که حال دو نفر مصدوم رو به بهبودی است، در پاسخ به پرسش دیگر فارس در مورد علل این حادثه، بیان داشت: در حال حاضر هیچ اظهار نظری در این مورد نمی‌توان داشت.

وی تأکید کرد: تیم‌های مجربی از کارآگاهان، پلیس آگاهی خوزستان در حال پیگیری موضوع هستند و اگر اطلاعات جدیدی یا دستگیری در این موضوع روی دهد بلافاصله به مردم اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز