تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

هواشناسی؛ هشدار افزایش دما در خوزستان

از روز پنج شنبه تا روز جمعه ۱۰ تیرماه وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق جنوبی، غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال غربی استان وجود دارد.
کد خبر: ۴۲۴۴۸

هواشناسی؛ هشدار افزایش دما در خوزستان

به نقل از فارس خوزستان؛ مدیر کل هواشناسی استان خوزستان گفت: طی روزهای آینده در برخی از مناطق استان خوزستان شاهد وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر خواهیم بود.

 محمد سبزه‌زاری مدیر کل هواشناسی استان خوزستان در جمع خبرنگاران با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خوزستان اظهار کرد: از روز پنج شنبه تا روز جمعه ۱۰ تیرماه وقوع دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق جنوبی، غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال غربی استان وجود دارد.


وی افزود: با توجه به گرمازدگی و افزایش مصرف حامل‌های انرژی در این مدت، مردم باید نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و برق به‌ ویژه در ساعات اوج مصرف توجه لازم را داشته باشند.


سبزه‌زاری افزود: مردم از تردد‌های غیرضرور در حوالی ظهر تا اوایل غروب جهت جلوگیری از گرمازدگی، آبیاری مزارع در اوایل صبح یا اوایل شب و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنند.


مدیرکل هواشناسی استان خوزستان همچنین یادآور شد: در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید باید از وسایلی مانند عینک آفتابی،کلاه استفاده شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : هواشناسی خوزستان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز