تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
هشدار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛

گروه‌های مختلف عراق تابعیت مرجعیت را بپذیرند

در عراق به سمت وحدت و مرجعیت حرکت کنند که مرجعیت به دنبال وحدت است اگر غیر از این رویه باشد ممکن است کشور عراق آسیب ببیند.
کد خبر: ۴۴۳۷۴

گروه‌های مختلف عراق تابعیت مرجعیت را بپذیرند

به نقل از ایسنا، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هشدار به گروه‌های مختلف عراقی گفت که گروه‌های مختلف عراق تابعیت مرجعیت را بپذیرند که در غیر این صورت به کشور آسیب وارد می‌شود.

فداحسین مالکی  در تحلیلی از حوادث اخیر در عراق گفت: شرایط فعلی در عراق بسیار وضعیت را پیچیده کرده است. این نگاه وجود دارد که با دخالت مرجعیت این مسائل حل شود که در گذشته هم چنین اتفاقی افتاده است لذا چنین شرایطی قابل جمع است.

وی توضیح داد:‌ ممکن است این گونه اتفاقات عراق را به سمت هرج و مرج بکشاند که این خواسته خیلی از کشورهایی است که به دنبال منافع خودشان هستند که مشخصا آمریکا و اسرائیل این موضوع را دنبال می‌کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد که باید گروه‌های مختلف در عراق به سمت وحدت و مرجعیت حرکت کنند که مرجعیت به دنبال وحدت است اگر غیر از این رویه باشد ممکن است کشور عراق آسیب ببیند.

مالکی تأکید کرد که باید گروه‌های مختلف عراق هوشیار باشند که کشورشان دچار چنددستگی نشود. تابعیت مرجعیت را بپذیرند و در پازل دشمن بازی نکنند که هدف آن‌ها چندپارگی عراق است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : عراق ایران
ارسال نظر

آخرین اخبار روز