تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

برای جهالت مدرن گریه می‌کنم

این روزها در تهران برای اباعبدالله(ع) گریه نمی‌کنم، بلکه برای جهالت مدرنی گریه می‌کنم که فقط با بنرها حسین(ع) را تعریف می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۸۶

اخبار معاصر: محمدعلی شامانی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اظهار داشت: مهربانی و دانایی موجب تفاوت آدم‌ها از یکدیگر می‌شود و کانون پرورش فکری خانه مهربانی بوده و باید بر اساس دانایی و خرد برنامه‌ریزی شود.

برای جهالت مدرن گریه می‌کنم

وی تصریح کرد: این روزها در تهران برای اباعبدالله(ع) گریه نمی‌کنم، بلکه برای جهالت مدرنی گریه می‌کنم که فقط با بنرها حسین(ع) را تعریف می‌کنند و باید جلوی این راه منحرف را بست.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور تاکید کرد: حسین(ع) یعنی انتخاب درست، آگاهی و زیستن بر مدار انتخاب و رنج این روزهای من این است که دغدغه نام‌ها فراتر از نام امام حسین(ع) شده است؛ نام سخنرانان و مداحان بر بنرها یکه‌تازی می‌کند و حسین(ع) در این میان غریب است.

شامانی خطاب به نیروهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: بچه‌ها را با امام حسین(ع) آشتی دهید و امام را بفهمید، نام حسین(ع) برای اشک ریختن کافی است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری روی کودکان می‌تواند جامعه را متحول کند و باید فرزندان‌مان را برای آینده آماده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز