تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

خاطرات تلخ و شیرین بازیگر نقش "همسر زهیر" در سریال مختارنامه

شش سال بعد از آغاز فیلمبرداری دوباره مقابل دوربین مختارنامه حاضر شدم و قسمت‌‌هایی که قبلا بازی کرده بودم را مجددا بازی کردم زیرا بازیگر نقش مقابل من عوض شده بود.
کد خبر: ۴۵۸۷

اخبار معاصر: مریم بوبانی بازیگر سریال "مختارنامه" پیرامون وضعیت ساخت آثار مذهبی خصوصا با موضوع محرم و عاشورا در رسانه ملی گفت از ابتدا قرار بود که فیلمبرداری سریال "مختارنامه" با حضور من کلید بخورد. اما من از اسب سقوط کردم و به همین دلیل کار تصویربرداری برای مدتی به تعویق افتاد. منتهی از ماه دوم به سر کار رفتم و مشغول بازی در کار شدم.

خاطرات تلخ و شیرین بازیگر نقش

وی افزود: البته من شش سال بعد از آغاز فیلمبرداری و در حقیقت در سال ششم دوباره مقابل دوربین حاضر شدم و آن قسمت‎هایی را که قبلا بازی کرده بودم را مجددا بازی کردم زیرا بازیگر نقش مقابل من عوض شده بود.

بازیگر سریال "مختارنامه" ادامه داد: اگر بخواهیم علت کمتر ساخته شدن کارهای مذهبی و دینی در تلویزیون را بررسی کنیم باید عرض کنم که دیگر کسی با تلویزیون کار نمی کند. رسانه ملی آنقدرها بدعهدی کرده که دیگر کارگردان‎هایی که کارهایی خوبی ارائه می دادند با تلویزیون کار نمی‎کنند.

بوبانی خاطرنشان کرد: موضوع ساخت آثار دینی و مذهبی در تلویزیون باید متولی مشخصی داشته باشد که متاسفانه متولی آن هم خیلی پیگیر ماجرا نیست. در حال حاضر تلویزیون خیلی روی پذیرش فیلمنامه‎هایی که دارای ارزش‎های مفهومی و بصری باشند حساس نیست.

تولید آثار نازل در سیما مردم را به سمت تولیدات بیگانه هدایت میکند

خاطرات تلخ و شیرین بازیگر نقش

وی اضافه کرد: به نظر می رسد آنها به دنبال این موضوع هستند که با ارزانترین قیمت یک کاری را به سرانجام رسانده و تولید کنند. البته نتیجه این سیاست گذاری را اکنون می‎بینیم و مشخص شده است. در حقیقت نتیجه اینگونه است که بخشی از مردم دیگر مردم آنچنان که باید صدا و سیما را تماشا نمیکنند.

بازیگر سریال "مختارنامه" یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر مشاهده می کنیم که این گونه اقدامات موجب شده تا سطح سلیقه مردم پایین آورده شود. در حقیقت می‎توان اینگونه برداشت کرد که مردم را به نوعی به سمت مشاهده کارهایی سوق دادند که در کشورهای دیگر ساخته میشود.

بوبانی در پایان گفت: ما به عنوان بازیگران و عوامل ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی همیشه به دنبال این موضوع هستیم تا کارهای با ارزش را برای مردم تولید کرده و آنها را به خانه مخاطبان خود بیاوریم. در واقع خوش آیند ترین موضوع برای ما بازیگران این است که مردم کشور مخاطب رسانه ملی خود باشند.

انتهای پیام/

منبع: نسیم آنلاین


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز