تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان

تجزیه طلبان نقش پر رنگ و اساسی در اغتشاشات اخیر داشته اند

:تجزیه‌طلبان به بهانه درگذشت مرحوم امینی با تمام قوا در برخی شهرها به خیابان آمدن به گمان اینکه رویای خام تکه‌ تکه کردن ایران و حاکمیت بر آن محقق خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۲۵۳

تجزیه طلبان نقش پر رنگ و اساسی در اغتشاشات اخیر داشته اند

به نقل از فارس؛ مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت:گروه‌های تجزیه‌طلب از همان روزهای اول انقلاب با حمایت امریکا و غرب در صدد ضربه زدن به وحدت و انسجام ملی بوده اند تا به اهداف شوم خود برسند در اغتشاشات اخیر هم نقش پر رنگ و کلیدی این گروهک ها مشهود است.

تجزیه طلبان نقش پر رنگ و اساسی در اغتشاشات اخیر داشته اند
صادق شاهوارپور مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان عصر امروز در گفت وگو با خبرگار فارس در اهواز با اشاره به آشوب‌های اخیر گفت:گروه‌های تجزیه‌طلب از همان روزهای اول انقلاب با حمایت امریکا و غرب در صدد ضربه زدن به وحدت و انسجام ملی بوده اند تا به اهداف شوم خود برسند در اغتشاشات اخیر هم نقش پر رنگ و کلیدی این گروهک ها مشهود است.

وی ادامه داد:جریان رسانه‌ای گروهکهای تجزیه طلب در خارج از کشور با برنامه‌ریزی گسترده و دقیق و با حمایت دستگاه های اطلاعاتی غرب و امریکا به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود بودند.

شاهوارپور تصریح کرد:تجزیه‌طلبان به بهانه درگذشت مرحوم امینی با تمام قوا در برخی شهرها به خیابان آمدن به گمان اینکه رویای خام تکه‌ تکه کردن ایران و حاکمیت بر آن محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد:این عروسکهای خیمه‌شب‌بازی استکبار در هر بزنگاهی علیه وحدت و تمامیت ارضی ایران وارد صحنه شده اند کسانی که دستشان به خون صدها هزار زن و مرد این مرز بوم آغشته است امروز ریاکارانه شعار حقوق زن می دهند باطن خطرناک و کشنده این مارهای خوش خط و خال و نرم باید برای جوانان امروز تببین شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز