تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

دادستان یزد: تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی به ثبات و امنیت جامعه ضربه می‌زند

باید از ظرفیت بالای مجموعه مردمی به ویژه هیات های مذهبی و مساجد برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به ویژه اصلاح مجرمان بهره برد.
کد خبر: ۴۸۵۹۲

دادستان یزد: تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی به ثبات و امنیت جامعه ضربه می‌زند

به نقل از ایرنا؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی ضربه به امنیت و ثبات کشور کشور است گفت: امنیت امروز کشور مرهون دلاوری ها و جانفشانی های نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا حدادزاده در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان میبد با تبریک پیشاپیش هفته نیروی انتظامی، قدردانی از زحمات نیروهای نظامی و امنیتی را رسالتی همگانی دانست و تصریح کرد: مسئولان و به ویژه نخبگان جامعه باید در جهت تقویت نیروهای نظامی و انتظامی کشور و اعتماد هرچه بیشتر شهروندان به این مجموعه خدمتگذار تلاش کنند.
وی پیشگیری از وقوع جرم را مهمترین اولویت دستگاه قضا در دوران تحول و تعالی ذکر کرد و گفت: آسیب های پنهان از مهمترین چالش های پیشروی جامعه است که باید متولیان و مجموعه های فرهنگی برای آن برنامه داشته باشند و در این میان تضعیف بنیان خانواده و آسیب های فضای مجازی از مهمترین ریشه های آسیب های اجتماعی است.
حدادزاده تصریح کرد: باید از ظرفیت بالای مجموعه مردمی به ویژه هیات های مذهبی و مساجد برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به ویژه اصلاح مجرمان بهره برد.

چمران بهارلوئی که با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه به عنوان دادستان جدید شهرستان میبد منصوب شده است، در این آیین معارفه شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز