تهران ۳۰.۶۷° كمينه ۳۰.۴°  بیشینه ۳۱.۷۹°
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

تکذیب دستگیری دانش‌آموزان در یکی از مدارس اردبیل

مجدداً تاکید می‌کنم در روزهای اخیر هیچ دانش‌آموزی، دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است؛ تمامی دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مرز و بوم با جدیت کامل در حال تحصیل هستند.
کد خبر: ۴۹۲۵۸

تکذیب  دستگیری دانش‌آموزان در یکی از مدارس اردبیل

به نقل از مهر؛ در حالی برخی رسانه‌های معاند مدعی دستگیری تعدادی دانش‌آموز در یکی از مدارس اردبیل طی روز پنج‌شنبه شدند که مدارس در این روز تعطیل بود و به گفته مسئولان هیچ دانش‌آموزی در بازداشت نیست.

علی محبوبی پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر، شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب و اظهار کرد: این ادعا کاملاً تکذیب می‌شود و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مؤمن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تأثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

محبوبی‌پور همچنین زخمی و بازداشت شدن چند دانش‌آموز اردبیلی را نیز تکذیب و تصریح کرد: رسانه معاند در تلاش هستند با بیان این ادعاها، عواطف مردم انقلابی اردبیل را تهییج نمایند و این در حالی است که حتی از روز آغاز اغتشاشات تا به امروز، اردبیل در آرامش کامل بوده و حتی دستگیری‌های روزهای ابتدایی نیز قابل توجه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجدداً تاکید می‌کنم در روزهای اخیر هیچ دانش‌آموزی، دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است؛ تمامی دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مرز و بوم با جدیت کامل در حال تحصیل هستند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادامه داد: در روزهای اخیر، بارها و بارها سناریوی کشته‌سازی آن‌ها به سنگ خورده و دروغ از آب در آمده است و حالا دست به سناریویی بدون محتوای مشخص زده‌اند که نه اسم و عنوانی دارد و نه هیچ‌گونه مدرکی که از آن سوءاستفاده کنند.

محبوبی پور گفت: در کذب بودن این خبر همین بس که روز پنج‌شنبه همه مدارس اردبیل تعطیل است و دانش آموزان در مدارس حضور نداشته‌اند که کسی بخواهد به مدارس مراجعه و تعدادی را بازداشت کند!

 برخی رسانه‌های ضد انقلاب روز جمعه ۲۲ مهر ماه در خبرسازی دروغ، مدعی ضرب و شتم دانش آموزان دختر شاهد اردبیل در روز گذشته پنجشنبه (در حالی که این مدرسه تعطیل بوده است) و فوت یکی از دانش آموزان بر اثر خونریزی ناشی از ضرب و شتم شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز