تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

کلاهبرداری اینترنتی از عزاداران حسینی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در مورد کلاهبرداری در روزهای عزاداری امام حسین(ع) در پوشش گروه‌های مذهبی و خیریه به عزاداران محرم هشدار داد.
کد خبر: ۴۹۷۹

اخبار معاصر: سرگرد سهیل خاکشور با اعلام این خبر گفت: شهروندان به هیچ عنوان در فضای مجازی و شبکه‎های اجتماعی به افراد ناشناس که با عنوان‎های مختلف، قصد جمع آوری نذورات و کمک‎های خیریه را دارند اعتماد نکنند.

کلاهبرداری اینترنتی از عزاداران حسینی
 وی افزود: یکی از مواردی که در روزهای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) زیاد مشاهده می شود، کلاهبرداری در پوشش گروه های خیریه است که احساسات مذهبی و اعتماد مردم را هدف قرار می دهند. رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهارداشت: اینترنت امروزه به یک کالا در سبد خانوار تبدیل شده است و شبکه‎های مجازی با قابلیت ارتباطات چند رسانه‎ای، به فرصتی برای پیاده سازی نقشه های کلاهبرداران سایبری تبدیل شده است که ایام محرم یکی از فرصتهای مناسب برای این سودجویان است.

 سرگردخاکشور از شهروندان درخواست کرد: نذورات و کمک های خود را به مراکز شناخته شده و ارگان های ذی‌صلاح پرداخت کنند و در صورت مشکوک شدن به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir مراجعه یا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز