تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

امام جمعه کرمانشاه: مسئولین اهتمام بیشتری به حل مشکلات مردم داشته باشند

بر مبنای تفکر و فرهنگ بسیج است که توانسته ایم در طول دوران بعد از پیروزی انقلاب مقابل دشمنان بایستیم.
کد خبر: ۵۱۰۳۹

امام جمعه کرمانشاه: مسئولین اهتمام بیشتری به حل مشکلات مردم داشته باشند

به نقل از ایسنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مسئولین خواست اهتمام بیشتری به حل مشکلات مردم داشته باشند.

آیت الله مصطفی علما امروز(۲۷آبان) در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: بر همه دلسوزان انقلاب و اسلام واجب است تا با تبیین آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا، جامعه را به سمت مطالبات مبتنی بر منطق و مفاهیم والای قرآن کریم هدایت کنند.

آیت الله علماء با بیان اینکه مسئولین باید اهتمام بیشتری به حل مشکلات مردم داشته باشند، گفت: نیاز مردم به شغل، مسکن، ازدواج و بهبود معیشت، مطالباتی به حق است که باید به آنها رسیدگی شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه از مسئولان خواست، برای تحقق خواسته های منطقی و مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی ملت وفادار، تلاش مضاعف داشته باشند.

آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به تدبیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج، گفت: تشکیل بسیج یکی از راهبردهای مهم امام خمینی(ره) بود که مقام معظم رهبری نیز اهتمام خاصی بر آن دارند.

وی افزود: بر مبنای تفکر و فرهنگ بسیج است که توانسته ایم در طول دوران بعد از پیروزی انقلاب مقابل دشمنان بایستیم.

وی در ادامه اشاره‌ای به ضروری بودن وحدت حوزه و دانشگاه داشت و گفت: با وحدت این دو منبع علم بی شک جامعه به سرمنزل سعادت خواهد رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز