تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

بپیش بینی وضعیت جوی تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان با گذر سامانه بارشی ابری تا نیمه ابری،همراه با بارش پراکنده باران و برف همچنین کاهش محسوس دما و یخبندان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۶۰

بپیش بینی وضعیت جوی تهران

به نقل از  ایسنا: بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه (۱۲ تا ۱۴ آذر) با گذر سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به نفوذ پرفشار و شارش (حرکت) هوای سرد از نوار شمالی استان، روند کاهش محسوس دما و یخبندان دور از انتظار نخواهد بود همچنین به لحاظ دمایی تا اواسط هفته استقرار و ماندگاری هوای سرد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه و آبعلی با کمینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان شهر تهران فردا (۱۳ آذر) نیمه‌ابری تا ابری و دربعضی ساعت‌ها بارش پراکنده، گاهی وزش باد و کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۴ آذر) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز