تهران ۳۲.۷۹° كمينه ۳۲.۶۲°  بیشینه ۳۲.۹۹°
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
فرمانده کل سپاه مطرح کرد:

تحقق سخنان برخی مسئولان یعنی آغاز فرسایش استقلال و عزت نظام

سرلشکر جعفری در واکنش به سخنان برخی مسئولان گفت: برخی معتقدند رفتارهای ما باید در چارچوب اراده دشمن تنظیم شود و می گویند: ما هر طوری که می‌خواهیم نمی‌توانیم حرف بزنیم و عمل کنیم؛ چون دیگران در مقابل ما واکنش نشان می‌دهند.
کد خبر: ۵۲۷
اخبار معاصر: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه قرارگاه تحول و تعالی سپاه در واکنش به سخنان اخیر برخی از مسئولان، اظهار داشت: برخی معتقدند رفتارهای ما باید در چارچوب اراده دشمن تنظیم شود و می‌گویند: ما هر طوری که می‌خواهیم نمی‌توانیم حرف بزنیم و عمل کنیم؛ چون دیگران در مقابل ما واکنش نشان می‌دهند!!

فرمانده کل سپاه افزود:‌ این اولین آثار زیر سؤال بردن عزت نظام و شور و شعور جامعه انقلابی و ملت مقاوم ماست که در اوج قدرت باید بر اساس این دیدگاه، رفتار خود را با عمل دشمن تنظیم کنیم!! و به‌تعبیری صریح‌تر این یعنی آغاز فرسایش استقلال و عزت نظام اسلامی و انقلابی ایران.

سرلشکر جعفری با بیان "تعالیم اهل بیت علیهم السلام و منش سیاسی حضرت امام(ره) به ما می‌آموزد باید آزاد، مستقل و قدرتمند، به دستاورد آینده انقلاب، یعنی تمدن اسلامی بیندیشیم و در مقابل نفوذ و اراده دشمنان مستحکم و پایدار ایستادگی کنیم" گفت: کسانی که می‌خواهند با این سخنان مغایر با اصول انقلاب و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، روزنه‌های جدیدی را برای نفوذ بیگانگان در کشور بگشایند، بدانند هرگز اجازه رشد و پیاده‌سازی چنین تفکری را نخواهیم داد.

  سرلشکرجعفری پیرامون سخنانی که تضعیف شورای نگهبان را به‌دنبال دارد، گفت: این‌گونه گویش‌ها که در آن تضعیف ارکان مؤثر انقلاب مثل شورای نگهبان را در پی دارد، خدشه به وحدت ملی و شعار برگزیده سال یعنی همدلی و همزبانی است.

وی افزود: کسانی که از مسیر همین شورا و با بلندنظری و منش غیرجناحی اعضای آن، فرصت ظهور در عرصه مدیریت کشور را یافته‌اند، باید گفتار سنجیده‌تری داشته باشند.

 فرمانده کل سپاه ‎‎با اشاره به سفارش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «نباید برای رضایت چند لیبرال خودفروخته در اظهار نظرها و ابراز عقیده‌ها به‌گونه‌ای غلط عمل کنیم که حزب‌الله عزیز احساس کند جمهوری اسلامی دارد از مواضع اصولی خود عدول می‌کند» اظهار داشت: به مسئولان محترم نظام توصیه می‌کنیم این سفارش حضرت امام(ره) را مشی خود قرار داده و اجازه ندهند برای جلب رضایت نسبی نظام سلطه و شیطان بزرگ، باورها و ارزش‌های انقلابی جامعه زیر سؤال برده شود.

وی در پایان تأکید کرد: سپاه پاسداران کنار مردم غیور و باایمان ایران اسلامی محکم ایستاده و به‌برکت این ایستادگی و همدلی و همزبانی، اجازه نفوذ سلطه‌گران را در هیچ عرصه‌ای به‌یاری خدای بزرگ نخواهیم داد.

انتهای پیام/


انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز