تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

امام جمعه بروجرد: پیشرفت‌های کشور برای جوانان تبیین شود

دهه بصیرت امسال بسیار متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود و با توجه به اینکه در ناآرامی های اخیر شاهد اجماع همه معاندان بودیم بنابراین باید مراسم این دهه با حضور پرشور مردم برگزار شود.
کد خبر: ۵۳۱۴۶

امام جمعه بروجرد: پیشرفت‌های کشور برای جوانان تبیین شود

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه بروجرد گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین باید پیشرفت‌های همه جانبه کشور برای جوانان تبیین و بازگو شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگی عمومی در دفتر امام جمعه بروجرد افزود: اقدام قوه‌ قضاییه در اجرای حکم برخی از عاملان ناآرامی‌های اخیر تسکینی برای خانواده شهدای امنیت است.

وی با اشاره به تولید محتوا در بحث برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظام افزود: بیان و تبیین توانمندی و پیشرفت های نظام و همچنین معرفی دشمنان ۲ محور و مولفه مهم است که باید این مهم در تصاویر نمایشگاهی به خوبی نشان داده شود که می توان با قیاس خدمت رسانی در عرصه های مختلف این را تبیین و بیان کرد.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه و دهه بصیرت می توان جهاد تبیین را گسترده تر انجام داد.

سردار حجت صالح نژاد اظهار داشت: دهه بصیرت امسال بسیار متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود و با توجه به اینکه در ناآرامی های اخیر شاهد اجماع همه معاندان بودیم بنابراین باید مراسم این دهه با حضور پرشور مردم برگزار شود.

وی افزود: با برنامه ریزی های مناسب و استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها می توان از این فرصت برای جهاد تبیین استفاده کرد که در این ایام برنامه هایی در سطح پایگاه ها و مساجد برگزار می شود و می طلبد در اجرای برخی از برنامه ها از سخنرانان کشوری نیز استفاده کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز