تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
مرتضایی

گل دیرهنگام ما رسانه‎ها را به اشتباه انداخت

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: آنقدر دیر گل پایانی را به ثمر رساندیم که برخی از رسانه ها تساوی را به عنوان نتیجه نهایی،ثبت کردند.
کد خبر: ۵۳۶۶

اخبار معاصر: برای مقابله با حریفان در نیم فصل دوم برنامه دقیق فنی در دستور کار قرار گرفت از سوی دیگر 20 روز تعطیلات نیم فصل فرصت خوبی به ما داد که علاوه بر تقویت مهره ای تیم، نقاط ضعف فنی به خصوص در بخش دفاعی را پوشش دادیم به همین دلیل با وجود اینکه ابتدا نتیجه به سود فردوسی بود اما ما سوار بر بازی بودیم و مالکیت توپ و زمین را در دست داشتیم.

گل های فردوسی نیز در 3 یا 4 موقعیت 60 درصدی این تیم به ثمر رسید اما در ادامه تعویض های متعدد و هدف دار فرش آرا به تحلیل قدرت فردوسی انجامید، در این بازی تجربه ایی که به اشتباه در نیم فصل نخست از آن بی بهره ماندیم به یاریمان آمد تا در دقایق پایانی دیدار با استفاده از بازیکنان با تجربه نبض بازی را در دست بگیریم و با انجام پاورپلی در 6 ثانیه پایانی به گل پیروزی برسیم.

وی افزود: اگر در تمام بازیهایی که به تساوی ختم شده بود این پتانسیل را داشتیم به طور حتم به جایگاه بهتری تکیه می دادیم اما حالا مثل گذشته نیست در نیم فصل دوم جایی برای تساوی وجود ندارد همه بازی ها حکم مرگ و رندگی را دارد و بابد برای رسیدن به جایگاهی امن از تک تک ثانیه ها استفاده کنیم.

در صورتی که روز گذشته به تساوی رضایت میدادیم حالا باید برای مسب دو امتیاز دیگر چشم امید به تساوی دو دیدار بعدی میدوختیم، در صورت ادامه این روند نیتوانیم پرشی دو یا یه پله ای در جدول داشته باشیم و با ماهش فشار روانی تیم، همه می توانند پتانسیل و قدرت واقعی فرش آرا را نظاره کنند.

فوتسالی ها به شخصیت باشگاه فرش آرا احترام می گذارند

مجید مرتضایی گفت: شک نداشته باشید که ما در لیگ برتر ماندنی هستیم زیرا باشگاه فرش آرا در میان فوتسالی ها و همشهری ها از احترام ویژه ای برخوردار است و با مدیربتی بر محور شخصی و اخلاق گرایی طرفداران زیادی جذب کرده است.

بیرون بودن فرش آرا از لیگ نه تنها برای استان گران تمام می شود بلکه به گفته برخی از مسوولان فوتسالی خلع بزرگی در لیگ برتر ایجاد می کند زیرا ما 14 فعالیت فوتسالی خود را آغاز کردیم و بدون حاشیه از پایین ترین سطوح به لیگ برتر فوتسال کشور رسیده ایم.

علاوه بر ورزش ما به دنبال اثر مثبت اجتماعی هم هستیم ساید با یک سال هزینه و استفاده از ابزار مختلف قهرمانی به نام تیمی ثبت شود اما ساختن چهره ای اخلاقی کار راحتی نیست، ما حتی با تلاسمان در گرفتن پخش زنده به احیای فوتسال کمک می کنیم.




انتهای پیام/
منبع:خبرنگاران جوان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز