تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
خیلی خوشحالم که روحیه‌ام را از دست ندادم

مظاهری: 4 گل خوردم اما این بهترین بازی من در لیگ برتر بود

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز بهترین بازی او در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بود.
کد خبر: ۵۳۹۴

اخبار معاصر: رشید مظاهری در خصوص دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن گفت: من قبل از بازی به بچه‌ها گفتم که به فکر کلین‌شیت نیستم، حتی گفتم که می‌دانم در این بازی گل می‌خورم اما نمی‌بازیم.گل اول را در شرایطی خوردم که رفیعی توپ را به کنج دروازه فرستاد اما خوشبختانه این گل را جبران کردیم. خیلی خوشحال بودم که مساوی کردیم اما بعد از خوردن گل دوم دوباره شرایط تغییر کرد و در ادامه هم 2 گل خوردم و نمی‌دانستم چه کار کنم.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کردم که گل بخورم اما نه اینکه 4 بار دروازه‌ام باز شود. وقتی گل چهارم را خوردیم از خودم پرسیدم آیا ما ذوب‌آهن هستیم؟ البته یک نکته مهم وجود داشت، اینکه من با خوردن هر گل به هیچ عنوان روحیه‌ام را از دست ندادم و در میان گل‌هایی که خوردم چند فرصت خوب را هم گرفتم. در دقیقه 78 بود که شوت حمزه یونس را از شش قدم گرفتم و خیلی خوشحالم که به هیچ عنوان با خوردن 4 گل روحیه‌ام را از دست ندادم.

مظاهری تاکید کرد: وقتی گل چهارم را خوردیم دوست داشتم کاری برای تیمم انجام دهم و برای شروع بازی عجله داشتم. فکر نمی‌کردم بازی را مساوی کنیم و واقعا خدا دوستمان داشت که بازی مساوی شد. 4 گل خوردم اما با جرات می‌گویم که این بهترین بازی من در لیگ امسال بود. تا حالا در یک بازی 4 گل و حتی 3 گل هم نخورده بودم و این اولین باری بود که چنین چیزی را تجربه می‌کردم. با این حال در این مسابقه از خودم راضی بودم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن گفت: از برخی رفتارهای هواداران تراکتورسازی ناراحت شدم در ضمن بعضی ها می‌گویند که تیم‌های اصفهانی توسط عداه‌ای خاص حمایت می‌شوند ولی این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.کسی نمی‌تواند توانایی‌های ما را با این مسائل زیر سوال ببرد.


انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز