تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

وزیر کشور: سیستان و بلوچستان رکن مهم قدرت در ایران اسلامی است

ایرانی که شهدایی داده به عظمت شهدای بزرگی که امروز در دنیا یگانه هستند شهید سلیمانی که در این خطه خدمت کرد و خودش را خدمتگذار مردم می‌دانست.
کد خبر: ۵۴۲۶۸

وزیر کشور: سیستان و بلوچستان رکن مهم قدرت در ایران اسلامی است

به نقل از ایرنا؛ وزیر کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان نشان دادند که این استان رکن مهم قدرت ایران عزیز در این منطقه حساس است.

 احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که باحضور نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان،علمای شیعه و سنی و سران طوایف برگزار شد اظهارداشت: سیستان و بلوچستان دارای مردم غیور شریف،، صمیمی،با صفا و با وفایی دارد که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و همچنان هستند.

وی بیان کرد: مردمی که با عشق خود با ایثار و فدارکاری در همه دوران‌ها در کنار نظام و انقلاب بوده و هستند و این صداقت خودشان را با بذل جان و مال در همه مقاطعی که بر این انقلاب عزیز گذشته است را نشان دادند.

وزیر کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان نشان دادند که تمام توطئه‌های دشمنان این مُلک بر اراده فولادین آنان در دفاع از مرز کمترین اثری نگذاشته است.

وی ادامه داد: غیورمردان سیستان و بلوچستان نشان دادند که تمام توطئه های دشمنان نمی‌تواند در بین آنان گسستگی ایجاد کند. نشان دادند که با اقتدار، صمیمیت و با عزت و با موقع شناسی و دشمن شناسی در برابر تمام مکائد دشمنان و مکائد شیاطن ایستانده‌اند و صف در صف و دست در دست قدرتمند از سرزمین ایران عزیز دفاع می‌کنند.

احمدی تصریح کرد: ایرانی که شهدایی داده به عظمت شهدای بزرگی که امروز در دنیا یگانه هستند شهید سلیمانی که در این خطه خدمت کرد و خودش را خدمتگذار مردم می‌دانست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز