تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

امتحانات مدارس یزد در ۲۲ دی لغو شد

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، امتحانات درس‌هایی که برای پنجشنبه 22 دی برنامه‌ریزی شده بود، با حفظ شرایط مشابه در زمان دیگری برگزار می‌شود
کد خبر: ۵۵۱۶۴

امتحانات مدارس یزد در ۲۲ دی لغو شد

به گزارش معاصر به نقل از تسنیم؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به لغو امتحانات مدارس در پنجشنبه ۲۲ دی و برگزاری آنها در زمان دیگر گفت: ادارات در این روز دایر هستند و تمامی دورکاری‌ها لغو است.

 علی اکبر عزیزی بعد از ظهر امروز با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان یزد اظهار داشت: تمامی امتحانات مدارس استان یزد در روز پنجشنبه 22 دی ماه لغو شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، امتحانات درس‌هایی که برای پنجشنبه 22 دی برنامه‌ریزی شده بود، با حفظ شرایط مشابه در زمان دیگری برگزار می‌شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: همه ادارات استان در روز پنجشنبه این هفته دایر و فعالیت آنها به صورت حضوری خواهد بود.

عزیزی یادآور شد: توجه به تشکیل میز خدمت در ادارات و افزایش مراجعات مردم هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور، روز پنجشنبه این هفته دورکاری ادارات لغو و حضور کارمندان در اداره الزامی است.

وی همچنین در خصوص فعالیت دانشگاه‌های استان نیز اظهار داشت: هنوز زمان امتحانات دانشگاه‌ها شروع نشده، اما تعداد محدودی از مراکز دانشگاه‌ی در این روز امتحان دارند که برنامه امتحانی آن‌ها طبق روال انجام می‌شود.

دومین سفر رییس جمهور و هیات دولت روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به استان یزد انجام می‌شود و صبح روز پنجشنبه آیت‌الله رئیسی در میدان امیرچخماق یزد سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز