تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۳.۹۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

ادارات آذربایجان‌غربی فردا ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود

با توجه به بررودت هوا و افزایش مصرف گاز، تمامی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه ارومیه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شد.
کد خبر: ۵۵۱۶۵

ادارات آذربایجان‌غربی فردا ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود

به گزارش معاصر به نقل از تسنیم؛ معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای مصوبه کارگروه سوخت استان و به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ادارات آذربایجان غربی فردا ۲۰ دی ۲ ساعت زودتر از وقت قانونی تعطیل

جعفر ذوالفقاری تصریح کرد: بر اساس این بخشنامه فعالیت تمام دستگاه های اجرایی، واحدهای تابعه ،بانک‌ها و مراکز آموزشی به استثنا مراکز امدادی و خدمات رسان و بهداشت درمان در روز سه شنبه 20 دیماه به مدت دو ساعت زودتر از موعد قانونی تعطیل می شود.

مدارس و دانشگاه‌های خراسان شمالی غیرحضوری شد؛ دورکاری 3 روزه ادارات

معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار آذربایجان‌غربی خواستار نظارت کامل بر روند کاهش مصرف انرژی و سیستم های گرمایشی توسط مدیران دستگاه های اجرایی شد و خاطرنشان کرد: می طلبد شرکت گاز استان جهت اعمال نظارت و اعزام گروه های بازرسی از روند اجرای این بخشنامه اهتمام جدی داشته باشد.

دانشگاه ارومیه به مدت 2 روز تعطیل شد

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه ارومیه، با توجه به بررودت هوا و افزایش مصرف گاز، تمامی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه ارومیه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

در این اطلاعیه اعلام شده، امتحانات دانشجویان در روزهای ذکر شده لغو و به ایام پس از امتحانات موکول می‌شود که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

این اقدام دانشگاه ارومیه به دنبال اخطار در خصوص مصرف گاز در کشور و تغییر ساعت کاری ادارات و مراکز دولتی در استان‌های مختلف انجام شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز