تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

ادارات سمنان پنجشنبه تعطیل است

هواشناسی استان سمنان با اعلام هشدار نارنجی از کاهش محسوس دما طی روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۵۶

ادارات سمنان پنجشنبه تعطیل است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین ستادمدیربت بحران استان سمنان گفت: تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنجشنبه ۲۲ دی تعطیل است.

محمد حمیدی شامگاه سه‌شنبه به خبرنگاران افزود: به علت شرایط نامساعد جوی و پیش بینی کاهش دما به میزان ۱۵ درجه زیرصفر و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی و کمک به بخش صنعت فعال استان، تصمیم بر تعطیلی ادارات استان سمنان گرفته شد.
وی افزود: ساعات کار ادارات و سازمان‌های دولتی استان سمنان، فردا چهارشنبه ۲۱ دی نیز تا ساعت ۱۲ خواهد بود.
جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و به‌ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره مندی تمامی هم‌میهنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

هواشناسی استان سمنان با اعلام هشدار نارنجی از کاهش محسوس دما طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، از مجموع جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان ۴۵ هزار و ۸۱۶ خانوار روستایی در ۵۴۹ روستا و آبادی استان زندگی می کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز