تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز:

به دستور استاندار؛ بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفت

ارزیابی از نحوه انجام ملاقات ها و راستی آزمایی تمامی دستورات و ارجاعات مدیران بعد از حداکثر ۱۰ روز از اقدامات دستگاه های اجرایی استان بوده و گزارش ها توسط همکاران دفتر بازرسی به صورت مداوم مطالبه و رصد خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۲۹۶

به دستور استاندار؛ بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، همزمان با دیدار سه شنبه های مردمی "چهره به چهره" استاندار البرز به عنوان مقام عالی استان و در راستای رصد و پایش کمی و کیفی برگزاری دیدارهای مردمی مدیران استان، مدیرکل دفتر بازرسی استانداری البرز به اتفاق تیم همراه، به صورت سرزده از دستگاه های اجرایی استان بازدید کرد.

 همزمان با برگزاری برنامه استانی "سه شنبه های مردمی"، مدیران سایر دستگاه های اجرایی استان نیز همسو با نماینده عالی دولت در استان، دیدار "چهره به چهره" با مردم داشتند.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز در حاشیه دیدار مردمی امروز استاندار البرز طی گفتگویی اظهار داشت: طی ماه های اخیر، به دستور استاندار البرز، بازدید و ارزیابی سرزده از کیفیت و کمیت اجرای طرح مذکور، در دستور کار دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قرار گرفت.

محمدرضا غلامی افزود: در این راستا به همراه تیم بازرسی استانداری، از فرمانداری چهارباغ، شهرداری چهارباغ و اداره گاز شهرستان بازدید نموده و ضمن رصد نحوه برگزاری برنامه "چهره به چهره" در خصوص دستورالعمل های ابلاغی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری نکاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

غلامی گفت: ارزیابی از نحوه انجام ملاقات ها و راستی آزمایی تمامی دستورات و ارجاعات مدیران بعد از حداکثر ۱۰ روز از اقدامات دستگاه های اجرایی استان بوده و گزارش ها توسط همکاران دفتر بازرسی به صورت مداوم مطالبه و رصد خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز