تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

فعالیت کارکنان ادارات قم فردا یکشنبه به صورت دورکاری است

ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان ، صنعت گران، تولیدکنندگان، اصناف و کسبه و بازاریان استان خواهشمندیم برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.
کد خبر: ۵۵۵۴۲

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ فعالیت کارکنان ادارات قم به موجب مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان فردا یکشنبه به صورت دورکاری خواهد بود.

 در اطلاعیه ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم آمده‌است:‌ با توجه به تداوم وضعیت برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره‌مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک‌ها در روز یکشنبه مورخ ۲۵ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.

اطلاعیه حاکیست:‌ضمنا ساعت کار کلیه شعب بانکهای استان از ۹ الی ۱۲ اعلام می گردد. همچنین کلیه دستگاه ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم های گرمایشی طی مدت یاد شده تا ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ می باشند.

در بخش دیگری ازاین اطلاعیه آمده است:‌ ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان ، صنعت گران، تولیدکنندگان، اصناف و کسبه و بازاریان استان خواهشمندیم برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز