تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان از ساعت ۹ صبح، مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری شد

براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۴۶

آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان از ساعت ۹ صبح، مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری شد

به گزارش معاصر به نقل از تسنیم؛ براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز ۲۵ دی‌ماه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی است.

 به نقل از استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر اظهار: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک ها در روز یکشنبه 25 دی‌ماه ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی است.

وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان مطابق روال عادی ارائه خواهند کرد.

شیشه فروش بیان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

وی با ابراز قدردانی از همکاری‌های مردم و دستگاه‌های اجرایی استان در صرفه‌جویی در مصرف گاز در روزهای گذشته، تصریح کرد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند تمهیدات لازم را به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام به کار گیرند و نظارت‌های مستمر و برخورد با افراد و مجموعه‌های پرمصرف همچنان در دستور کار است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز