تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
اداره کل بازرسی استانداری البرز:

ارزیابی تحلیلی از کارایی و اثربخشی ملاقات های مردمی مسئولان

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز از ارزیابی تحلیلی از کارایی و اثربخشی ملاقات ها از سوی این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۳۲

ارزیابی تحلیلی از کارایی و اثربخشی ملاقات های مردمی مسئولان

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا غلامی، در جریان بازدیدهای سرزده از ادارات کل بهزیستی، ورزش و جوانان و شرکت گاز، همزمان با اجرای طرح "سه شنبه های مردمی" استاندار البرز، اظهار داشت: با توجه به دستور استاندار البرز مبنی بر کنترل کیفی و دقیق عملکرد مدیران استان، ارزیابی تحلیلی و آماری از کارایی و اثربخشی ملاقات ها در دستور کار دفتر بازرسی قرار گرفته و مردم شریف استان اطمینان داشته باشند که ملاقات های مردمی به دقت رصد می شود بنابراین رویکرد تشریفاتی در دیدارها به هیج وجه قابل قبول نخواهد بود.
وی ضمن تقدیر از اقدامات مسئولین و مدیران استانی یادآور شد: مردم شریف استان پویایی و جنبش جهادی خدمتگزاری مدیران با راهبری نماینده عالی دولت در استان را احساس نموده و ارزیابی ها در سامانه الکترونیکی "سامد" گویای استقبال شهروندان عزیز از برنامه ملاقات های مردمی است.
غلامی تاکید کرد: در این راستا از مدیران و مسئولان استان تقاضا داریم ضمن اهتمام ویژه در رسیدگی به درخواست های مردمی، در جهت نهادینه سازی خدمات الکترونیکی "سامد" در سوق دادن ارباب رجوع به استفاده از سامانه 111 تلاش نمایند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز