تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
حسینی:

ملی‌پوشان درد می‌کشند، پشت میزنشین ها زیر سؤال می‌برند

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که بازیکنان این تیم خیلی دردها کشیده‌اند و حرفی نمی‌زنند اما پشت میز نشین‌ها با صحبت‌های‌شان آنها را زیر سؤال می‌برند.
کد خبر: ۵۸۴۱
حسینی: ملی‌پوشان درد می‌کشند، حرفی نمی‌زنند اما پشت میزنشین‌ها آنها را زیر سؤال می‌برند

اخبار معاصر: سیدجلال حسینی در خصوص آخرین وضعیتش و اینکه گفته شده بازی‌های تیم ملی مقابل ترکمنستان و گوام را از دست داده است، گفت: هنوز چیزی نمی‌دانم، اما آن طور که پیدا بود در بازی نفت مقابل استقلال خوزستان نتوانستم بازی کنم. به طور قطع در بازی جام حذفی مقابل پدیده هم نمی‌توانم بازی کنم و باید ببینم وضعیتم به کجا می‌کشد.

وی در خصوص اینکه آیا میزان مصدومیت و زمان بازگشتش به تمرینات مشخص شده یا نه، اظهار داشت: در حال حاضر زیر نظر دکتر پرهان خانلری و علیرضا شهاب که از پزشکان تیم ملی هستند، در کمپ تیم‌های ملی کار می‌کنم تا ببینم چه زمانی می‌توانم به تمرینات برگردم اما هنوز چیزی مشخص نشده است.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره حواشی اخیر و اینکه بین کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی جنگی لفظی ایجاد شده و به عنوان بازیکن بزرگ تیم ملی چه نظری در این خصوص دارد، خاطرنشان کرد: این‌طورها هم نیست که آقای اسدی می‌کند. بالاخره او وقتی درباره کارلوس کی‌روش صحبت می‌کند، یعنی درباره تیم ملی صحبت کرده و تیم ملی هم بازیکنانی دارد که خیلی برای آن زحمت کشیده و تلاش کرده‌اند. وقتی چنین صحبت‌هایی علیه کی‌روش می‌شود، تیم ملی و زحمات تمام بازیکنان زیر سؤال می‌رود.

حسینی تصریح کرد: ما امکانات نداریم، زمین تمرینی نداریم و شرایطی که باید برای تیم ملی فراهم باشد، فراهم نیست. اکنون هم که در راه مقدماتی جام جهانی هستیم، تیم ملی نیاز به این امکانات و آرامش ندارد، نه اینکه با صحبت‌هایی آرامش را از تیم ملی بگیریم.

وی با بیان اینکه مشخص نیست چگونه باید آرامش تیم ملی را حفظ کرد، گفت: آقای کفاشیان که نزدیک تیم ملی بوده، سختی‌هایی که بازیکنان کشیدند را دیده و خیلی چیزها را از تیم ملی می‌داند، باید خیلی مسائل را در نظر بگیرد. نباید اجازه دهد که اینگونه آرامش تیم به هم بریزد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: بازیکنان تیم ملی مصدومیت‌هایی را تحمل می‌کنند و خیلی دردها می‌کشند که از آنها دم نمی‌زنند. شرایطی را تحمل می‌کنند که خیلی حرف‌ها می‌تواند درباره آن زد و با این حال چیزی نمی‌گویند، اما آنهایی که پشت میز نشسته‌اند، خیلی راحت تیم ملی و کادر فنی‌اش را زیر سؤال می‌برند. بدون اینکه بدانند این تیم، چه دستاوردهای بزرگی داشته است.

حسینی همچنین درباره حواشی اخیر که برای مهدی رحمتی و دروازه‌بان‌های تیم ملی به وجود آمده است، گفت: اینکه مهدی رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بان‌هاست، شکی نیست. مسئله مهم‌تر این است که در این بین برخی افراد که چنین مسائلی را پیش کشیده‌اند و واسطه‌گری می‌کنند، از به وجود آمدن چنین جوی سؤ استفاده کرده و حرف‌هایی می‌زنند که به سود مهدی هم نیست. این رفتارها باعث می‌شود آرامش مهدی به هم بخورد و برای او حاشیه ایجاد شود و به نظرم باید در فضایی بهتر به چنین مسائلی پرداخته شود.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اتفاقاتی که می‌افتد، دور از شأن فوتبال است و متأسفانه همه چیز را خراب می‌کند. اکنون مهم‌تر از هرچیزی آرامش تیم ملی است و در تیم ملی هم دروازه‌بان‌ها کار خودشان را انجام می‌دهند و علیرضا حقیقی هم تلاش زیادی برای تیم ملی می‌کند. او هم جوان است و تجربه بازی در اروپا را دارد که تا به اینجا به تیم ملی کمک کرده است. نباید کاری کنیم که آرامش بازیکنان تیم ملی به هم بخورد.



انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز