تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

جرارد برنامه خود برای بازنشستگی‌اش را فاش کرد

هافبک پیشین لیورپول در پایان فصل آینده رسماً با دنیای فوتبال وداع خواهد کرد.
کد خبر: ۵۸۹۰
جرارد برنامه خود برای بازنشستگی‌اش را فاش کرداخبار معاصر: استیون جرارد 35 ساله که در این تابستان با قراردادی 18 ماهه از لیورپول به لس‌آنجلس گلکسی پیوست، در 14 بازی که تاکنون در نخستین فصل حضورش در MLS برای این تیم به میدان رفته، موفق به زدن دو گل و دادن چهار پاس گل شده است. او در تازه‌ترین اظهارنظرش اعلام کرده که فصل آینده آخرین فصل بازیگری‌اش خواهد بود.

جرارد که تیمش در مرحله پلی‌آف MLS با نتیجه 3 بر 2 مغلوب سیاتل ساندرز شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، به سایت رسمی باشگاه لس‌آنجلس گلکسی گفت: این فصل می‌توانست آخرین فصل من به عنوان فوتبالیست باشد. البته که دوست ندارم فصل آینده حسی مشابه این فصل داشته باشم. دوست دارم در اوج از دنیای بازیگری بروم. فصل فوتبال آمریکا طولانی بود که من تنها در چهار ماه پایانی آن به گلکسی ملحق شدم. با این حال همین تجربه کوتاه فصل آینده خیلی کمکم خواهد کرد.

وی افزود: فصل آینده باید پیشرفت قابل‌توجهی داشته باشیم و یکی از دو جایگاه اول کنفرانس غرب را به دست بیاوریم تا از تقابل با تیمی همچون سیاتل خودداری کنیم. ما باید در دفاع بهتر کار کنیم و از روی ضربات شروع مجدد و ارسال توپ گل نخوریم.

کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس که 114 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد، در پایان ابراز امیدواری کرد که تیمش در فصل 2016 لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا برای تصاحب عنوان قهرمانی بجنگد.

جرارد تصریح کرد: با شناختی که از لس‌آنجلس گلکسی دارم، می‌دانم که این تیم پیشرفت خواهد کرد و با تکمیل ترکیب‌مان سال آینده تیمی آماده برای کسب قهرمانی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز