تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد

رئال مادرید با برتری در مهم‌ترین بازی شب اول هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرد.
کد خبر: ۵۹۶۳
رئال مادرید به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرداخبار معاصر: در مهم‌ترین بازی شب اول دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب رئال مادرید یک بر صفر پاری‌سن‌ژرمن را برد و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرد.

 تنها گل رئال میزبان را ناچو در دقیقه 35 به ثمر رساند تا تیم مادریدی با این پیروزی 10 امتیازی شده و به دور بعد صعود کند.

در دیگر بازی این گروه، شاختار با 4 گل مالمو را شکست داد.

 در گروه دوم نیز منچستریونایتد با گل دقیقه 79 وین رونی در خانه‌اش، زسکا مسکو را برد و آیندهوون 2 بر صفر از سد ولفسبورگ گذشت. منچستریونایتد با هفت امتیاز صدرنشین این گروه است.

این نتایج در حالی رقم خورد که  در بازی‌های گروه سوم، بنفیکا 2 بر یک گالاتاسرای را برد. در این گروه بنفیکا با 9 امتیاز در صدر است.

 در گروه چهارم گل دقیقه 19 یوهانسون برای مونشن‌گلادباخ با گل دقیقه 44 لیختشتاینر برای یوونتوس جبران شد و این بازی که با اخراج دقیقه 53 هرنانس همراه بود، با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 منچسترسیتی در دیگر بازی گروه چهارم با سه گل دقایق 8 استرلینگ، 11 فرناندینیو و 36 بونی، 3 بر یک در زمین سویا پیروز شد. در این گروه منچسترسیتی با 9 امتیاز در صدر ایستاده و صعود را قطعی کرده است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز