تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
بلان:

بهتر از رئال بودیم اما به هدفمان نرسیدیم

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با وجود شکست تیمش در خانه کهکشانی‌ها از نمایش مردانش در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.
کد خبر: ۵۹۶۶
بهتر از رئال بودیم اما به هدفمان نرسیدیماخبار معاصر: لوران بلان پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه رئال‌مادرید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتیجه نشان می‌دهد که گاهی اوقات فوتبال چگونه می‌تواند به نمایش درآید. با این حال فکر می‌کنم که در یک بازی این‌چنینی، اگرچه ما به هدفی که دنبالش بودیم نرسیدیم اما باید نکات مثبت عملکردمان را هم ببینیم.

بلان ادامه داد: پس از بازی رفت (تساوی بدون گل در ورزشگاه پارک دو پرنس) برخی مردم گفتند که ما نمی‌توانیم ریتم و سرعت بازی رئال را کنترل و با آن رقابت کنیم اما در بازی برگشت نشان دادیم که می‌توانیم هر حریفی را به خطر بیندازیم. در قیاس با بازی رفت، حرکات هجومی ما بهتر بود و رئال حتی به آن سطحی که بخواهد از روی ما رد شود، نزدیک نشد.

سرمربی فرانسوی PSG تأکید کرد: این بازی باید بستری شود تا تیم‌‌مان را بر بستر آن بسازیم. این بازی برای آینده خوب است. من کاملاً از تعادلی که تیمم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر رئال‌مادرید داشت راضی‌ام.

بلان در پایان به تمجید از آنخل دی‌ماریا، بال آرژانتینی تیمش پرداخت. او درباره بازیکنی که برای اولین بار پس از جدایی‌اش از کهکشانی‌ها در سال 2014 دوباره به سانتیاگوبرنابئو برگشت و دو موقعیت مسلم گلزنی هم داشت، گفت: درست مثل سایر بازیکنان تیم، آنخل در قیاس با بازی‌های قبلی، عملکرد خود را به سطح فوق‌العاده بالایی رسانده است.

پاری‌سن‌ژرمن با قبول شکست در خانه رئال، با هفت امتیاز در رده دوم گروه A قرار گرفت و این در حالی است که رئال با 10 امتیاز صدرنشین شده و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز