تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

۱۶۸۸ مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران در یک هفته

در این مدت ۴۱ هزار و ۷۹ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده که از این تعداد متاسفانه ۱۶۸۸ تماس‌های با این مرکز بوده است.
کد خبر: ۶۱۶۱۶

۱۶۸۸ مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران در یک هفته

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ سرپرست مرکز اورژانس تهران از انجام بیش از ۱۸ هزار ماموریت طی هفته گذشته از سوی تکنسین‌های این مرکز خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی درباره ماموریت‌های اورژانس تهران از ۱۱ تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ گفت:‌ در این مدت در مجموع ۱۸ هزار و ۳۱۴ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها ۳۹۰۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۴۴۱۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی گفت: در این مدت ۴۱ هزار و ۷۹ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده که از این تعداد متاسفانه ۱۶۸۸ تماس‌های با این مرکز بوده است.

توکلی افزود: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۲۰۹۸ مورد حوادث ترافیکی و ۱۶ هزار و ۲۱۶ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

به گفته سرپرست مرکز اورژانس تهران در این بازه زمانی ۲۹ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که خوشبختانه این آمار نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. اورژانس هوایی نیز شش سورتی پرواز داشته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز