تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

فرماندار قشم: ارتش بازوی توانمند نظام و انقلاب است

فرماندار شهرستان قشم بیان کرد: ارتش مایه سرافرازی ملت ایران و بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است
کد خبر: ۶۲۳۷۲

فرماندار قشم: ارتش بازوی توانمند نظام و انقلاب است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,محمد محمدحسینی روز سه شنبه همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان افزود: بیست و نهم فروردین، یادآور تجدید میثاق غیور مردانی است که جانانه و عاشقانه در راه تحقق آرمان های والا و انقلابی امام خود گام برداشتند تا با نثار جان خود، پیام انقلاب اسلامی ایران را به عنوان نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی تا دورترین کرانه‌ های این کره خاکی ارسال کنند.

وی ادامه داد: این روز با شکوه و تاریخی فرصت مغتنم و شایسته ای برای تجلیل از مقام شامخ دلاور مردان و شهیدان والامقامی چون امیران سرافراز ارتش اسلام صیاد شیرازی، نامجو، بابایی، ستاری، فکوری، شیرودی، کشوری و هزاران شهید گرانمایه ارتش ولایتمدار و حیدری ایران اسلامی است که در مقابله با توطئه های استکبار جهانی و در مصاف با اصحاب شیطان بزرگ سرود شهادت سر دادند و با پیوستن به ملکوت اعلی به سعادت ربانی رسیدند.

فرماندار قشم توضیح داد: ایران اسلامی با داشتن نیروهای فداکاری چون ارتشیان جان بر کف، همچنان سرافراز و مقتدر در مقابل همه تهدیدها و توطئه های استکبار جهانی می ایستد و به آنان اجازه هیچ گونه تجاوزی به خاک کشور را نمی دهد.

محمد حسینی شهادت طلبی، حراست و پاسداری از کیان انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل را از ویژگی های بارز نیروهای مسلح میهن اسلامی در دوران مختلف انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بدون شک جان فشانی ها و ایثارگری های سربازان ولایت و رهبری، این انقلاب را در مقابل نقشه های شوم دشمنان این مرز و بوم بیمه خواهد کرد.

وی، روز ۲۹ فروردین را روز عزت، سربلندی و افتخار برای نیروهای مقتدر و مومن ارتش حزب الله برشمرد و یاد و خاطره شهدای بزرگوار ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

فرماندار قشم همچنین از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی پرسنل، کارکنان و پایوران قرارگاه پدافند هوایی مستقر در جزیره زیبای قشم برای حفاظت و صیانت از آسمان نگین خلیج فارس قدرانی کرد.

بیست و نهم فروردین ماه، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت دلاور مردان ارتش که با تبعیت از ولی فقیه خود حماسه های ماندگاری را بر تارک این مرز و بوم به ثبت رساندند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز