تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
یک فعال سیاسی :

وزارت خارجه، پاسخ نظامی سپاه را تکمیل کرد

وزارت خارجه، پاسخ نظامی سپاه را تکمیل کرد
داوطلب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:‌وزارت خارجه کشورمان در جریان پاسخ به جنایت اسرائیل، اقدام به جا و قابل تقدیری داشت و پاسخ نظامی سپاه را تکمیل کرد.
کد خبر: ۷۶۰۳۷

به گزارش معاصر، محمد سراج درباره اهمیت اقدامات وزارت خارجه همزمان با پاسخ سپاه به جنایات اسرائیل، اظهار کرد: اقدام نظامی سپاه کاملا همانگ با سایر ارکان نظام از جمله در عرصه دیپلماتیک و رسانه‌ای  انجام شد و و این هماهنگی بسیار در به نتیجه رسیدن اهداف ایران موثر بود. 

وی ادامه داد: پس از جنایت اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولگری در کشور یک دیدگاه این بود که خویشتن‌داری کنیم، اما دیدگاه دیگری که رهبری هم بر آن تاکید کردند این بود که اسرائیل به خاک ایران حمله کرده و باید پاسخ قاطعی به او داد که دیدگاه دوم اجرایی شد. دشمن هم تمام توان خود را گذشت تا حمله ایران را بی‌اثر کند، اما ایران عملیاتی پیچیده انجام داد و ابتدا پهپادهای خود را شلیک کرد و جنگنده‌های آنها را درگیر کرد. اسرائیل در این عملیات از کمک کشورهای همسایه و غربی هم بهره برد، اما در ادامه موشک‌های ایران شلیک شد و  به اهداف تعیین شده برخورد کرد.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: در این جریان وزارت خارجه هم فعال بود و تبیین کرد که ایران حق دفاع مشروع از خود را دارد. ایران از زمان وقوع جنایت اسرائیل حدود دو هفته صبر کرد، اما وقتی اقدامی از سوی سازمان ملل یا شورای امنیت انجام نشد، پاسخ اسرائیل را داد و وزارت خارجه به خوبی این مساله را برای سایر کشورها و سازمان ملل تبیین و توجیه کرد و دنیا هم قبول کرد که پاسخ ایران مشروع بود. در واقع وزارت خارجه اقدام به جا و قابل تقدیری داشت و پاسخ نظامی سپاه را تکمیل کرد.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز