تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

مهمترین رویکرد دولت مردمی، کسب رضایت مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه هم افزایی، تعامل و مشارکت دستگاه ها با مردم از مهمترین اهداف دولت است، گفت: سیاستگذاری حوزه اجتماعی مبتنی بر آمار ثبت احوال انجام شود.
کد خبر: ۶۳۹۷۸

مهمترین رویکرد دولت مردمی، کسب رضایت مردم است

 

به گزارش معاصر به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری در اولین نشست طرح پوشش وقایع حیاتی استان البرز در سال 1402، با بیان اینکه دولت مردمی، در راستای خدمت رسانی و ارتقای رضایت مردم از هیج تلاشی دریغ نکرده است، اظهار داشت: رضایت مندی مردم منوط به تسریع در ارائه خدمات است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، ثبت احوال را از دستگاه‌های تأثیرگذار در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور عنوان کرد، گفت: ثبت احوال دستگاهی با تخصص، تجربه در زمینه احصاء آمار های جمعیتی می باشد.
وی در ادامه ضمن برشمردن اهمیت ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی و نقش آن در برنامه ریزی های کلان کشور اذعان داشت: ارائه به موقع، صحیح و درست اطلاعات آماری مستلزم پوشش وقایع چهارگانه توسط ثبت احوال است.
ولی پوری گفت: ثبت به موقع وقایع حیاتی چهارگانه از نیازهای اولیه و مهم ساختار شبکه اطلاعات و آمار درسطح استانی و کشوری بوده و هماهنگی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی در این زمینه لازم و ضروری به نظر می رسد.

گفتنی است در این نشست رویکرد کلیه دستگاه های اجرایی استان و عضو شورای راهبردی طرح پوشش وقایع حیاتی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز