تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
معاون گردشگری البرز:

۱۸۰ هزار نفر از جشنواره گلاب‌گیری کرج بازدید کردند

این جشنواره به عنوان یک رویداد گردشگری در تقویم گردشگری استان البرز به ثبت رسید و از سال های آینده به صورت منسجم و هدفمند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۳۸۶

به گزارش معاصر، معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به پایان جشنواره گلاب‌گیری در محوطه مجموعه فرهنگی و تاریخی مروارید کرج گفت: در مجموع بیش از ۱۸۰هزار نفر در طول فرایند برگزاری جشنواره از آن بازدید کردند و با استقبال خوبی مواجه بود.

 شهرام علی‌محمدی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: این جشنواره که از ۲۵ اردیبهشت آغاز و تا ۱۰ خرداد ماه جاری در محوطه مجموعه فرهنگی- تاریخی کاخ مروارید ادامه داشت.


به گفته معاون گردشگری البرز این اقدام برای اولین سال با گلابگیری سنتی در محوطه کاخ مروارید برگزار شد تا علاقه‌مندان قادر به دیدن تمام مراحل کار باشند.


علی‌محمدی ادامه داد: غرفه‌های صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها با محوریت خوراک از استان‌های مختلف مانند زنجان، یزد، همدان، تبریز و امثال در حاشیه این جشنواره به ارائه محصولات پرداختند.


همچنین اجرای موسیقی محلی نواحی و آیین‌های محلی اقوام برای ایجاد نشاط اجتماعی در این جشنواره برپا بود.

معاون گردشگری البرز افزود: این جشنواره به عنوان یک رویداد گردشگری در تقویم گردشگری استان البرز به ثبت رسید و از سال های آینده به صورت منسجم و هدفمند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز